Een bundeling van jouw kracht en onze aanvullende kennis.

Eigenlijk is het simpel: elke ondernemer weet waar hij veel kennis van heeft, waar zijn kracht ligt. Maar ook waar zijn kennis ontoereikend is of wat hij lastig en tijdrovend vindt.

Wij kennen en herkennen de dilemma’s waar jij als ondernemer tegenaan loopt. Onderzoek wijst uit dat personeelszaken veelvuldig als erg complex wordt ervaren. Dat is extra vervelend, omdat medewerkers worden gezien als de meest bepalende factor voor de mate van succes.

DURF Company helpt ondernemers op dit vlak. Daar ligt onze toegevoegde waarde, dat is onze passie. Alles wat met personeelszaken te maken heeft, is bij ons in goede handen en geeft jou meer tijd om aan je bedrijf te werken en succesvol te ondernemen.

Waarmee kunnen wij jou helpen?

Personeelsdossiers op orde houden, arbeidscontracten maken, verzuimbegeleiding uitvoeren; werk waar je wellicht onvoldoende tijd en kennis van hebt. De gegevens van medewerkers zijn opgeslagen in afzonderlijke Excel- en Word documenten. Personeelszaken doe je erbij, want het moet wel gebeuren. Een helder, eenvoudig en goed overzicht en actuele kennis schieten eigenlijk te kort. Het kan ook anders.. Wij regelen en beheren personeelszaken voor ondernemers in het MKB.
 

De basis op orde

Wij regelen en beheren personeelszaken

Personeelsdossiers op orde houden, arbeidscontracten maken, verzuimbegeleiding uitvoeren; werk waar je wellicht onvoldoende tijd en kennis van hebt. De gegevens van medewerkers zijn opgeslagen in afzonderlijke Excel- en Word documenten. Je ontvangt een aparte checklist waarin staat welke gegevens aangeleverd moeten worden bij het pensioenfonds en de verzekeraar. Daarnaast heb je nog een map met betrekking tot verlof- en verzuimdagen.

Personeelszaken doe je erbij, want het moet wel gebeuren. Maar het lijkt steeds meer te worden wat je moet bijhouden. Een helder, eenvoudig en goed overzicht en actuele kennis schieten eigenlijk te kort. Gelukkig kan het ook anders..

Niets is zo frustrerend als een medewerker aannemen die toch niet past bij jouw bedrijf. Tijdens de lange zoektocht kwam hij als beste uit de bus. Hij had de kennis en ervaring die jij zocht. Uiteindelijk bleek hij toch niet de juiste man. De juiste mensen binden aan je bedrijf dat is wat jij wil. Voorkomen dat een medewerker toch niet geschikt blijkt. Dit overkomt je wel vaker. Herkenbaar? Mismatches kosten veel geld, tijd, irritaties op de werkvloer. Dat kan ook anders…En goedkoper…
 

Personeel vinden dat past bij jouw bedrijf?

Wij begrijpen de behoefte

Niets is zo frustrerend als een medewerker aannemen die toch niet past bij jouw bedrijf. Tijdens de lange zoektocht kwam hij als beste uit de bus. Hij had de kennis en ervaring die jij zocht. Je was enthousiast over hem en zag het helemaal zitten. Uiteindelijk bleek hij toch niet de juiste man. Maar wanneer neem je afscheid van elkaar?

De juiste mensen binden aan je bedrijf dat is wat jij wil. Voorkomen dat een medewerker toch niet geschikt blijkt. Dit overkomt je wel vaker. Herkenbaar?

Mismatches kosten veel geld en tijd. Het werk wat stil valt, irritaties op de werkvloer, opnieuw de sollicitatieprocedures doorlopen, inwerken.. Dat kan ook anders…En goedkoper…

Je ziet de wereld om je heen in hoog tempo veranderen. Je producten en diensten zien er waarschijnlijk anders uit dan een paar jaar geleden. Thuiswerken is gemeengoed geworden en de 9 tot 5 mentaliteit verdwijnt Niet alleen de werkomstandigheden evolueren maar ook de medewerker zelf. Jonge medewerkers (Y en Z generatie) hebben andere ideeën over werken. Ze willen ertoe doen, gehoord worden en meedenken. Ze hebben een totaal andere werkbeleving dan hun oudere collega’s.
 

Hoog verloop en ziekteverzuim?

Wij helpen bij modern leiderschap

Je ziet de wereld om je heen in hoog tempo veranderen. Je producten en diensten zien er waarschijnlijk anders uit dan een paar jaar geleden. Thuiswerken is gemeengoed geworden en de 9 tot 5 mentaliteit verdwijnt

Niet alleen de werkomstandigheden evolueren maar ook de medewerker zelf. Jonge medewerkers (Y en Z generatie) hebben andere ideeën over werken. Ze willen ertoe doen, gehoord worden en meedenken. Ze hebben een totaal andere werkbeleving dan hun oudere collega’s.

Feit: 66% van de werkend Nederland is niet gelukkig met z’n werk en de werkomgeving. Maar dat zeggen ze vaak niet. Veel verloop en een hoog ziekteverzuim zijn echter een teken aan de wand. Het kan ook anders…

Ongemotiveerde mensen? Waarom doen mijn medewerkers niet gewoon wat ze moeten doen? Hoe komt het dat het soms lijkt dat mijn mensen niet betrokken zijn? Het is toch duidelijk wat we doen: producten verkopen en goede service verlenen.  Simpel, toch? Maar betrek jij jouw medewerkers echt bij je bedrijf? Weten ze waar jij heen wil de komende jaren? Welke uitdagingen er liggen? Het kan ook anders…
 

Ongemotiveerde mensen?

Wij geven inzichten

Waarom doen mijn medewerkers niet gewoon wat ze moeten doen? Hoe komt het dat het soms lijkt dat mijn mensen niet betrokken zijn? Het is toch duidelijk wat we doen: producten verkopen en goede service verlenen.

Simpel, toch? Maar betrek jij jouw medewerkers echt bij je bedrijf? Weten ze waar jij heen wil de komende jaren? Welke uitdagingen er liggen? Het kan ook anders…

Personeelsgedoe? Wij verbeteren samenwerking! Een goede samenwerking tussen je mensen is natuurlijk wat je wil. Een team dat elkaar niet versterkt en elkaar tegenwerkt is niet productief. Het lijkt alsof iedereen een ander idee of opvatting heeft en daaraan wil vasthouden. Er wordt geroddeld binnen je bedrijf, er is voortdurend sprake van tweespalt, wat zorgt dat er steeds meer eilandjes ontstaan. En elkaar uit de brand helpen is er ook niet bij.
 

Personeelsgedoe?

Wij verbeteren samenwerking

Een goede samenwerking tussen je mensen is natuurlijk wat je wil. Een team dat elkaar niet versterkt en elkaar tegenwerkt is niet productief. Het lijkt alsof iedereen een ander idee of opvatting heeft en daaraan wil vasthouden. Er wordt geroddeld binnen je bedrijf, er is voortdurend sprake van tweespalt, wat zorgt dat er steeds meer eilandjes ontstaan. En elkaar uit de brand helpen is er ook niet bij.

Dit alles veroorzaakt een negatieve werksfeer, waardoor uitval door ziekte en vertrek van goede vakkrachten frequent voorkomen. Plezierig, effectief samenwerken gaat meestal niet vanzelf. Het kan ook anders…

HR-wetgeving ingewikkeld? Wij voorkomen verrassingen. De basis HR-administratie heb je op orde. Maar soms weet je niet precies wat mag, wat moet en wat kan. Mag je een collega eerder dan de contractdatum laten beginnen? Wanneer schakel je de Arbodienst in? Mag ik nog een tijdelijk contract aanbieden? Na lang zoeken heb je de informatie gevonden die je zocht. Je denkt dat je goed zit met je verhaal. Maar het blijkt toch net iets complexer in elkaar te zitten.
 

HR-wetgeving ingewikkeld?

Wij voorkomen verrassingen

De basis HR-administratie heb je op orde. Maar soms weet je niet precies wat mag, wat moet en wat kan. Mag je een collega eerder dan de contractdatum laten beginnen? Wanneer schakel je de Arbodienst in? Mag ik nog een tijdelijk contract aanbieden? Na lang zoeken heb je de informatie gevonden die je zocht. Je denkt dat je goed zit met je verhaal. Maar het blijkt toch net iets complexer in elkaar te zitten. Herkenbaar?

HR gerelateerde zaken kosten je veel tijd. Tijd die je eigenlijk niet hebt. De materie is complex en verandert regelmatig. Je neemt belangrijke beslissingen met mogelijk onvolledige informatie.

Het kan ook anders…

HR-beleid? Wij realiseren professionalisering. Je wilt je bedrijf professionaliseren door het ontwikkelen van een goed HR-beleid. Je hebt zelf al wel ideeën en een aantal zaken opgepakt. Maar het is fragmentarisch. Het complete beeld is er nog niet. Het is nu de tijd om een fundament te leggen voor de toekomst en in te spelen op vragen en behoeften die leven in je organisatie.
 

HR-beleid?

Wij realiseren professionalisering

Je wilt je bedrijf professionaliseren door het ontwikkelen van een goed HR-beleid. Je hebt zelf al wel ideeën en een aantal zaken opgepakt. Maar het is fragmentarisch. Het complete beeld is er nog niet. Het is nu de tijd om een fundament te leggen voor de toekomst en in te spelen op vragen en behoeften die leven in je organisatie.

Het maken van gedegen HR-beleid vraagt om vakkennis en tijd. Ook dit kunnen we…

Herken je je in bovenstaande voorbeelden?

Wij maken het verschil mogelijk

Wij regelen, beheren, begrijpen, helpen, geven, verbeteren, voorkomen, realiseren. DURF Company draagt actief bij aan de continuïteit van je bedrijf. Met onze bewezen aanpak ben je in staat duurzaam te blijven groeien, focus aan te brengen en koers te houden. We helpen je graag om de HR-basis op orde te brengen en te werken aan een toekomstbestendige HR-dienstverlening.   

NEEM CONTACT OP

De verandering begint hier. Neem vandaag nog contact op met ons:
DURF jij jouw dilemma aan ons voor te leggen?