DURF Company

DURF ​Company | Mix & Match

Ondernemerschap vraagt om MOED en LEF om te starten en keuzes te maken. Met de tijd kunnen er groeipijnen ontstaan. Je bedrijf groeit, wordt groter en vaak neemt daarmee de complexiteit toe rondom personeel en organisatie.

Als ondernemer wordt je geacht overal verstand van te hebben. Maar regelmatig kom je kennis te kort. Wat doe je dan: zoeken naar de juiste informatie, kennis in huis halen, uitbesteden of ..? Wij hebben het antwoord op jouw uitdagingen.

Ons model

mix & match concept nieuw
 

Mix & Match

De vorm bepaal jij, de uitvoering verzorgen wij

Elke ondernemer heeft eigen specifieke behoeften en wensen wat betreft de uitvoering van personeelszaken.

DURF Mix & Match is het model dat hierop antwoord geeft. Onbeperkt mixen naar behoefte, met een maximale match op resultaat.

Van online HR-support op afstand, tot een HR-professional bij jou op locatie.
De vorm bepaal jij, de uitvoering verzorgen wij.

HR-scan

Ontdek waar je staat wat betreft de borging van personeelszaken met de DURF HR-scan, waarbij jouw ambitie het vertrekpunt is.

Krijg inzicht en overzicht in wat gaat goed, wat kan beter, met concrete aanbevelingen. Lees verder>>

Ontdek waar je staat wat betreft de borging van personeelszaken met de DURF HR-scan, waarbij jouw ambitie het vertrekpunt is.

Krijg inzicht en overzicht in wat gaat goed, wat kan beter, met concrete aanbevelingen.
Het uitbesteden van HR is voor veel ondernemers in het MKB de meest flexibele oplossing. Geen extra personeel, maar wel professionele ondersteuning bij het uitoefenen van HR-zaken.

HR-uitbesteden

Wij helpen jou als ondernemer door efficiënt en kosteneffectief personeelszaken te regelen met​ één​ van onze HR-abonnementen.

De basis van onze succes aanpak is een team van enthousiaste HR-specialisten, gecombineerd met een online HR-portal en gestandaardiseerde workflows en sjablonen. Een vaste HR-specialist staat in nauw contact met jou.

 

We kennen drie HR-abonnementen:

▶︎ HR-Start

▶︎ HR-Basis-op-Orde

▶︎ HR-Compleet

lees verder>>

HR-interim

Tijdelijk heb je behoefte aan extra kennis en/of capaciteit op het gebied van HR.

Dat kan betrekking hebben op een aankomend zwangerschapsverlof, langdurige uitval door ziekte of vanwege drukte of reorganisatie.

DURF Company helpt jou bij verschillende situaties waar jij tijdelijk een HR-specialist nodig hebt.

Ons brede netwerk van HR-specialisten, op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau, stelt ons in staat snel te schakelen en invulling te geven aan jouw uitdaging.

lees verder>>

harry de groot in een interim project
Je twijfelt over een contractverlenging. Mag je nog een contract aanbieden, of niet? Zoeken naar de juiste informatie kost je een hoop tijd. Je werknemer is ziek geworden. Wat kan je, wat mag je en wat moet je? Ben je wel op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving? Je moet noodgedwongen afscheid nemen van een collega en een vaststellingsovereenkomst maken. Dat heb je niet eerder bij de hand gehad en je mist parate kennis. Je vindt dat je als ondernemer kennis moet hebben van HR-zaken, maar de materie is breed en complex. Zou daar geen flexibele oplossing voor zijn zonder een HR-professional in dienst te nemen?  Voor deze niet vaak voorkomende uitdagingen hebben we de DURF kaart. Een HR-adviseur die jou persoonlijk bijstaat en weet waar het over gaat.  Jij bepaalt wanneer onze ondersteuning gewenst is.

HR-Helpdesk

Herken je deze ‘hoe-vragen’?

  • Je twijfelt over de verlenging van een arbeidsovereenkomst. Mag je nog een arbeidscontract aanbieden, of niet? Zoeken naar de juiste informatie kost je een hoop tijd, een verkeerde beslissing veel geld.
  • Je medewerker is ziek geworden. Het duurt langer dan gedacht. Weet jij: wat kan je, wat mag je en wat moet je? Ben je op de hoogte van de actuele HR wetgeving?
  • Je moet noodgedwongen afscheid nemen van een medewerker en daarom een vaststellingsovereenkomst maken. Dit vraagstuk heb je niet eerder bij de hand gehad. Je mist parate kennis en weet niet wat er nodig is
  • ..

Als ondernemer wordt je geacht overal kennis van te hebben, inclusief HR. Maar HR-zaken omvat veel en de materie is complex en tijdrovend.

Voor deze en andere niet vaak voorkomende ‘hoe-vragen’ hebben we onze HR-helpdesk. Met een DURF kaart (feitelijk een strippenkaart) kan jij gebruik maken van een HR-adviseur. Jij bepaalt wanneer en hoe onze ondersteuning gewenst is.

lees verder>>

HR-Project

Herken je dit: je hebt een personeelsgerelateerde opdracht dat lastig is uit te voeren binnen je bedrijf. Je weet dat ze uitgevoerd moet worden, maar het komt er niet van.

Het HR-project wordt telkens uitgesteld door gebrek aan capaciteit en/of inhoudelijke kennis.

Wij helpen jou bij concrete HR-vraagstukken:

  • Arbeidscontracten herzien
  • Personeelshandboek opstellen
  • Verzuimbeleid maken
  • Functioneringsgesprekken anno nu
  • Functiehandboek maken
  • Reorganisatie begeleiden
  • HR-beleid maken
  • Medewerkers motiveren
  • Personeel vinden dat past in het team
  • Verloop en ziekteverzuim verlagen

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van vragen die we regelmatig tegenkomen.

Wat is jouw HR-vraagstuk?

lees verder>>

Zo nu en dan heb je een personeelsgerelateerd project dat lastig is uit te voeren binnen jouw eigen bedrijf. HR-uitdagingen waarvan je weet dat ze uitgevoerd moeten worden, maar het komt er niet van.  De projecten worden keer op keer uitgesteld door gebrek aan capaciteit en/of inhoudelijke kennis.  Wij helpen jou bij concrete HR-vraagstukken: Arbeidscontracten herzien Personeelshandboek opstellen Verzuimbeleid maken Functioneringsgesprekken anno nu Functiehandboek maken Reorganisatie begeleiden HR-beleid maken Medewerkers motiveren Personeel vinden dat past in het team Verloop en ziekteverzuim verlagen … Bovenstaande zijn slechts enkele voorbeelden van vragen die we regelmatig tegenkomen. Schroom niet om jouw vraag met ons te delen.
groei en professionaliseer met durf company

HR-Next-Level

Je bedrijf groeit of is sterk gegroeid. De (team)dynamiek is veranderd. Het lijkt alsof je soms grip verliest op je organisatie. Je realiseert je: het moet anders!

Je merkt dat er steeds vaker ‘hoe-vragen’ ontstaan. Hoe blijf ik doen waar ik goed in ben, hoe voorkom ik dat het me overkomt, hoe zorg ik dat de groei van mijn bedrijf duurzaam verloopt, hoe anticipeer ik op mijn veranderende organisatie, hoe..?

Om antwoord te vinden op deze herkenbare vragen hebben we HR-NEXT-LEVEL ontwikkeld. Dè aanpak voor het professionaliseren van HR.
We gaan in gesprek. We luisteren, vragen en gaan opzoek naar de vraag achter de vraag. Om te duiden en een beeld te krijgen waar je staat, waar je naar toe wil.

Om te ontdekken: waar liggen jouw ambities?

Herkenbaar?
Nieuwsgierig naar onze aanpak?

lees verder>>

Wij helpen ondernemers bij professionalisering en duurzame groei van hun bedrijf.

Wat ons kenmerkt, wat de voordelen zijn en wat klanten ervaren als ze met ons samenwerken delen we graag. 

 

 

 

NEEM CONTACT OP

DURF JIJ?