visie
focus vraagt om durven loslaten
Succesvolle ondernemers kiezen. Ze laten los wat hen afremt en bouwen aan wat hen vooruithelpt. HR is daarbij geen bijzaak, maar een strategisch fundament. Onze aanpak maakt het mogelijk om te focussen op wat écht telt. Wij maken focus mogelijk voor hen die willen professionaliseren.
missie
HR resultaten versnellen
Met slimme HR oplossingen en een directe aanpak maken we jouw bedrijf toekomstbestendig. Van strategie tot uitvoering. Van inzicht tot actie. Geen dikke rapporten. Wel concrete resultaten.
DURF aanpak | van gedoe naar resultaat
Een innovatief product of sterk concept is niet alleen garantie voor succes.
Je mensen zijn een bepalende factor. Dus wil je een HR aanpak die werkt.
Een toekomstbestendige organisatie begint met durven kiezen, loslaten en bouwen.
Daarom ontwikkelden wij hiervoor de DURF aanpak.
Een praktische, no-nonsense methode die HR slim en schaalbaar maakt,
afgestemd op de hulpvragen en fase van jouw bedrijf.
Samen brengen we focus aan, maken we keuzes en zetten we een stevig fundament.
Onze aanpak is helder, schaalbaar en resultaatgericht.
DURF aanpak in 4 stappen
stap 1
ambitie scherp
Wat wil je met HR? Waar wil je naartoe? Samen maken we dat glashelder.
HR is breed, dus we focussen op wat écht relevant is voor jouw bedrijf.
Onze HR menukaart helpt je om gefaseerd te groeien naar het gewenste niveau van professionaliteit.


stap 2
verdeling van werk
Wie doet wat? En wie is waarvoor verantwoordelijk?
HR is teamwork tussen HR, leidinggevenden en medewerkers.
We maken duidelijke werkpakketten, zodat iedereen weet waar hij of zij aan toe is.
stap 3
inrichting
Met duidelijke processen, systemen en afspraken zorgen we voor een geordende, gestructureerde basis. Denk aan workflows, beleid, templates en als het nodig is een Service Level Agreement.
Klaar om HR écht te laten werken.


stap 4
aan de slag
Nu wordt het concreet. We voeren uit wat is afgesproken. Daar waar het spannend wordt staan wij naast je.
Jouw ambitie is onze missie.
wat we achterlaten als we weggaan
✔️ Een schaalbare HR bedrijfsvoering
✔️ Inzicht in kosten, baten en risico’s
✔️ Duidelijkheid over in- door- en uitstroom
✔️ Voldoen aan wet- en regelgeving
✔️ Ruimte om te ondernemen